I: spójnik przyłączający zdanie o treści niezgodnej z tym, co można wnioskować na podstawie zdania poprzedzającego;
II: partykuła komunikująca, iż to, o czym mowa w zdaniu, jest niezgodne z przewidywaniami mówiącego.

środa, 20 lutego 2013

trailer czy też inna zajawka

Tak. I Ty, i ja.
Rzuciłam się posesjowo na nadrabianie zaległości. Sięgnęłam po książkę niezwiązaną ściśle ze studiami. Tylko - czy istnieje w ogóle literatura niezwiązana z kierunkiem studiów, jakim jest kulturoznawstwo? No chyba że jakieś naukowe książki z dziedziny astrofizyki, albo książki kuchenne... Chociaż książki kuchenne z powodzeniem można analizować kulturoznawczo. Także no. A i zamierzam też czytać jednak literaturę na studia, łączyć przyjemne z pożytecznym - bo lista lektur do egzaminu z Historii literatury w arcydziełach wygląda bardzo smakowicie.
Mam sporo do napisania tutaj. Było się w kinie ze dwa razy, obejrzało się trochę oscarowych krótkometrażówek, parę tematów na posty chodzi po głowie już od dawna (nawet mam je spisane w osobnej kategorii na mojej liście rzeczy do zrobienia!) i czeka na skonkretyzowanie. Jeden taki post już prawie istnieje - tylko że dotyczy on piosenek, które warto byłoby w poście zawrzeć, a łącznik bloggera z youtubem sprawia mi ostatnio parę problemów, i nie mogę znaleźć tych filmików, na których najbardziej mi zależy. Będę jeszcze próbować, jeśli się nie uda, to wrzucę z gołymi linkami, no trudno. Drugi post też prawie gotowy, w wersji tradycyjnej. Marianna pisze bloga między zajęciami, na kartce papieru w kratkę, mimo laptopa w plecaku tuż obok niej. Bo każdy z nas ma swoje dziwactwa i wariactwa, ale o tym w jednym z nadchodzących postów.
No, to taki trailer. Napiszę, opublikuję, na pewno. Bo fajnie jest skreślać z listy rzeczy już zrobione, fajnie też dopisywać kolejne pomysły na blogowe notki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz