I: spójnik przyłączający zdanie o treści niezgodnej z tym, co można wnioskować na podstawie zdania poprzedzającego;
II: partykuła komunikująca, iż to, o czym mowa w zdaniu, jest niezgodne z przewidywaniami mówiącego.

niedziela, 17 listopada 2013

akcja 'yeahsień'

Spełniłam swoje (kolejne) marzenie. Zawsze chciałam udokumentować to, jak nasz dąb przed domem zmienia kolory na jesień. Ale zawsze orientowałam się zbyt późno, by zaczynać, jak już był żółtawy albo nawet pomarańczawy. W tym roku zaczęłam na czas. Nie miałam w sobie dość precyzji na to, by codziennie ustawiać aparat tak samo, i skleić potem jakiś mega super gif czy coś. Może nawet i z tych moich zdjęć by się dało, gdyby się więcej czasu miało. Ale się nie ma. Naprawdę się nie ma. Więc tylko taka składaneczka. I tak urocza. Kolory jesieni co roku dają radę. Na jesień to wystarczy mi spojrzeć na drzewa i od razu jest radośnie.
Swoją drogą, zdałam sobie sprawę z tego, iż miałam tu opisać inne spełnione marzenie, czegom nie uczyniła. Ale uczynię, jak poczynię jakiś post na zakończenie roku, taki podsumowujący. Chyba już zacznę zbierać do niego materiały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz