I: spójnik przyłączający zdanie o treści niezgodnej z tym, co można wnioskować na podstawie zdania poprzedzającego;
II: partykuła komunikująca, iż to, o czym mowa w zdaniu, jest niezgodne z przewidywaniami mówiącego.

środa, 24 sierpnia 2011

A gdyby tak napisać też od czasu do czasu parę słów na temat ostatnio oglądanych filmów? Kusi mnie, kusi, bo właśnie jestem po obejrzeniu "Pamiętnika". Ale wiecie, studiuję (studiowałam?) kulturoznawstwo... O filmach to my na zajęcia piszemy! Pisanie o filmie cały czas zbyt mocno kojarzy mi się z zadaniem domowym, pracą zaliczeniową pisaną do wczesnych godzin porannych. No i zdecydowanie, zdecydowanie czuję się ignorantem w tej dziedzinie. Może coś jutro, albo za parę dni. Obejrzaną/przeczytaną/wysłuchaną twórczość artystyczną lubię w sobie przetrawić. Zebrać i uporządkować myśli, zanim wyleję je z siebie. A teraz późna pora, a ja kobieta pracująca jestem! A że nie chcę być kobietą zmęczoną, to sypiam te podobno idealne 7 godzin. Dobranoc.

Droga Marianno, w jednym akapicie trzy zdania zaczęłaś od "A". Popracuj nad stylem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz