I: spójnik przyłączający zdanie o treści niezgodnej z tym, co można wnioskować na podstawie zdania poprzedzającego;
II: partykuła komunikująca, iż to, o czym mowa w zdaniu, jest niezgodne z przewidywaniami mówiącego.

poniedziałek, 19 września 2011

Japonki z ptaszkami

Leciała w telewizji ta reklama:
 

i chyba wyraziliśmy pewne podekscytowanie na myśl o Angry Birds na żywo, i w ogóle na myśl o Angry Birds (szkoda, że tnie się na moim telefonie!). A Mama, jak to Mama, powiedziała coś w stylu:
- Phi, nie wiem o co wam chodzi, gra jak gra, wszystkie są do niczego.
 Wielce oburzona, odrzekłam:
- Mamuś, no co ty, przecież to jest hit! - i, mając na myśli to:


dodałam:
 - Są nawet japonki z ptaszkami!
Nie wiem, co po usłyszeniu powyższej kwestii miała na myśli Mama. Ale jej mina mówiła wiele.

1 komentarz:

  1. Heja!Co do tych Japonek i ptaszków ech... miałam mieszane myśli zanim nie doczytałam do końca o co chodziło.Nie lubię chodzić w japonkach,próbowałam jakoś się do nich przekonać,ale na próżno.
    Pozdrawiam.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń