I: spójnik przyłączający zdanie o treści niezgodnej z tym, co można wnioskować na podstawie zdania poprzedzającego;
II: partykuła komunikująca, iż to, o czym mowa w zdaniu, jest niezgodne z przewidywaniami mówiącego.

niedziela, 29 stycznia 2012

dwugłos muzyczny

Od paru miesięcy chodzi mi po głowie takie zestawienie.

Wcale się nie dziwię, że żona i córki Litzy namawiały go do wrzucenia tego numeru na płytę. Też bym tak zrobiła. Przy otwieraniu lodówki nie słychać już Autystycznego, boom nieco minął. Nie umieszczam tutaj dlatego, że był na pierwszym miejscu listy przebojów Trójki. Umieszczam, bo wow, ile w tym prawdy.
ON:



Co do drugiej części zestawienia, to zdecydowałam się jednak na tę piosenkę, chociaż w  zasadzie nie jestem do końca przekonana. Tyyyyyle utworów ze słowami Nosowskiej mi pasuje! Jeszcze do jej słów kiedyś tu wrócę, nowa płyta czeka na opisanie. No i właśnie - słowa. Olać kiepski teledysk. I muzycznie też za tym kawałkiem nie przepadam. Ale tekst, w tekście jest sporo prawdy.
ONA:

Od paru miesięcy szukam też jakiegoś podsumowania muzycznego dla tego zestawienia. Nic nie przychodzi mi do głowy, zostawiam więc bez podsumowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz