I: spójnik przyłączający zdanie o treści niezgodnej z tym, co można wnioskować na podstawie zdania poprzedzającego;
II: partykuła komunikująca, iż to, o czym mowa w zdaniu, jest niezgodne z przewidywaniami mówiącego.

wtorek, 26 marca 2013

dekoncentracja nowych mediów

otoczenie zewsząd wszystkim sprawiło że oduczyłam się robić jedną rzeczy na raz. robienie jednej rzeczy na raz wydawało mi się stratą czasu. ćwiczenia + audiobook, nauka + internet, czytanie + radio, pisanie + telewizja. kobiety mają podzielną uwagę i tak dalej. ale. o ile jeszcze ćwiczenia/spacer + audiobook/radio mają sens, to już nauka/czytanie/pisanie przy oglądaniu filmu albo czegoś w telewizji sprawia, że ani ta pierwsza czynność nie jest efektywna, ani ta druga nie daje przyjemności, bo zbyt wiele mi umyka. czas przestać być dzieckiem nowych mediów korzystającym z wielu kanałów komunikacji na raz, bo nic mi to nie daje. zaoszczędzenie czasu znikome, rozproszenie sprawia, że wszystko robi się dłużej. nauczę się na nowo koncentrować tylko na jednej rzeczy. bo i na zajęciach muszę już mieć jakiś dekoncentrator, i nie ogarniam rzeczywistości, bo zamiast skupiać się na niej, myślami jestem gdzieś indziej, to niby ta podzielna uwaga? zdecydowanie złe objawy.
nawet teraz pisząc jednocześnie oglądam Top Gear. a i tak nie wiem, o czym mówią.
bezsensu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz