I: spójnik przyłączający zdanie o treści niezgodnej z tym, co można wnioskować na podstawie zdania poprzedzającego;
II: partykuła komunikująca, iż to, o czym mowa w zdaniu, jest niezgodne z przewidywaniami mówiącego.

niedziela, 7 kwietnia 2013

a celebrity, that means somebody everyone knows

Temat jest już, na szczęście, nieco przebrzmiały. Chociaż pewna nie jestem, może ktoś wciąż karmi nim pudelki? Zerkam. Dawno tam nie byłam, za moich czasów Pudelek.pl wyglądał inaczej... Och, trzeba było nie wchodzić. Naprawdę, nie chciałam wiedzieć, że Jolanta i Aleksander Kwaśniewscy mają czas na seks. Dobrze natomiast, że dzięki tej krótkiej wizycie dowiedziałam się, iż moje zażenowanie spowodowane widokiem Zbigniewa Zamachowskiego w roli prowadzącego telewizji śniadaniowej z Moniką Richardson (Jeju, ludzie, i w pracy razem? To się może źle skończyć) można tłumaczyć tym, że był to jego pierwszy występ w tej własnie roli. Nie, chwila. Owszem, był tam bardzo kiepski, ale chyba jednak moje zażenowanie tyczyło się nieco czego innego. 1)Zamachowski 2)Kieślowski 3)Trzy kolory: Biały 4)Kawa czy herbata. Wykreśl to, co nie pasuje.
Zboczyłam z tematu. Miałam sprawdzić, czy nadal pojawiają się tam newsy o Waśniewskich, mamie Madzi, Katarzynie W. Na stronie głównej - 3 wzmianki. A więc nadal.

A ja chciałam tylko napisać, że podczas słuchania soundtracku do Chicago nagle przyszło mi do głowy, jak bardzo piosenka Roxy (i poniekąd jej postać w ogóle!) pasują do Katarzyny W.
The name on everybody's lips
Is gonna be Roxie

I'm gonna be a celebrity
That means somebody everyone knows
They're gonna recognize my eyes
My hair, my teeth, my boobs, my nose

Who says that murder's not an art?

1 komentarz:

  1. No niestety, część przestępców u nas zyskuje krótszą lub dłuższą sławę i dla niektórych jest to zachęta do popełnienia przestępstwa. Ech. :/ Swoją drogą Herostratesowi w staniu się celebrity nie przeszkodziła nawet kara damnatio memoriae. Problem stary jak świat?

    OdpowiedzUsuń